UWAGA! Dołącz do nowej grupy Warszawa - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Zmiany w godzinach pracy Urzędu m.st. Warszawy w okresie świąteczno-noworocznym


W okresie świąteczno-noworocznym mieszkańcy Warszawy powinni być świadomi zmian w godzinach pracy Urzędu m.st. Warszawy. Na mocy przepisów, podczas najważniejszych świąt, takie jak Boże Narodzenie oraz Nowy Rok, urząd będzie nieczynny. To pierwszy rok, w którym Wigilia, przypadająca na 24 grudnia, również jest dniem wolnym, co oznacza, że tego dnia urząd nie prowadzi swoich normalnych działań. Istnieją jednak wyjątki, z którymi warto się zapoznać.

W dni wolne od pracy, czyli 24, 25, 26 grudnia 2025 roku oraz w dniach 1 i 6 stycznia 2026 roku, mieszkańcy nie będą mogli załatwiać codziennych spraw w urzędzie. Warto jednak zaznaczyć, że w Wigilię w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego przy ul. gen. W. Andersa 5 będzie odbywał się dyżur, który w tych godzinach otwarty będzie od 8.00 do 14.00, umożliwiając rejestrację zgonów.

W pozostałych dniach, a więc 22-23 oraz 29-31 grudnia 2025 roku, a także 2 i 5 stycznia 2026 roku, urząd będzie działał w standardowych godzinach. Ponadto, mieszkańcy mogą korzystać z Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115, które działa całodobowo, również w dni świąteczne. Dzięki tej usłudze, dostępnej za pośrednictwem aplikacji mobilnej, portalu internetowego oraz infolinii, można uzyskać niezbędne informacje, zgłaszać problemy oraz prosić o pomoc ze strony służb miejskich.

Źródło: Urząd Miasta Warszawa


Oceń: Zmiany w godzinach pracy Urzędu m.st. Warszawy w okresie świąteczno-noworocznym

Średnia ocena:4.95 Liczba ocen:13


Zobacz Także