UWAGA! Dołącz do nowej grupy Warszawa - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Warszawa na czołowej pozycji w kampanii wizerunkowej Europy Środkowowschodniej

Robert Murat

Robert Murat


Warszawa została liderem innowacyjnego projektu promującego Europę Środkowowschodnią, znanego jako „Europe Untold”. Inicjatywa ta stawia na prezentację czterech europejskich stolic – Warszawy, Wilna, Rygi i Tallina – mieszkańcom Nowego Jorku i Chicago. Kampania, współfinansowana przez European Travel Commission, trwa do końca listopada i wykorzystuje różnorodne media społecznościowe do dotarcia do amerykańskiego rynku.

W ramach kampanii zaplanowano szereg działań, które mają na celu zwiększenie dostrzegalności regionu wśród amerykańskich turystów. Jednym z kluczowych elementów jest zaangażowanie amerykańskiej influenserki Melissy Male, która będzie odwiedzać wszystkie cztery stolice i na bieżąco relacjonować swoje odkrycia. Całość projektu obejmuje także stworzenie czterech filmów promocyjnych, które ilustrują najciekawsze atrakcje oraz lokalną kulturę prezentowanych miast.

Warszawa, jak podkreśla Paweł Moras, dyrektor Stołecznego Biura Turystyki, dąży do ukazania, że Europa Środkowowschodnia ma wiele do zaoferowania, a miasta te stanowią alternatywę dla tradycyjnych, zatłoczonych destynacji w Europie Zachodniej. Dotychczasowe wyniki poprzednich kampanii wskazują na duże zainteresowanie tą częścią Europy, co potwierdza, że współpraca między stolicami przynosi wymierne korzyści w zakresie promocji. Stolice bałtyckie oraz Warszawa ponownie połączyły siły, prezentując swoje atuty mieszkańcom dużych amerykańskich aglomeracji.

Źródło: Urząd Miasta Warszawa


Oceń: Warszawa na czołowej pozycji w kampanii wizerunkowej Europy Środkowowschodniej

Średnia ocena:4.95 Liczba ocen:5


Zobacz Także