• Luźny pomysł

  • 152

    pomysłów

  • 0

    dni do końca

Co można Twoim zdaniem zmienić w Warszawie? Jeśli nie wyczerpaliśmy potencjału jakiegoś zagadnienia, dodaj swój pomysł w dowolnej formie.

Aby dodać pomysł musisz sie zalogować

POMYSŁY

Mieszkaniec Mokotowa 16 luty 2016 Witam, Dziś jak co roku musiałem odstać w kolejce na poczcie żeby odebrać list polecony z Urzędu Miasta Warszawy dotyczący wysokości podatku od nieruchomości na 2016 rok. Spędziłem na poczcie godzinę. Mając trochę czasu zastanawiałem się jak można usprawnić ten proces i wpadłem na następujący pomysł: dla każdej nieruchomości w Warszawie tj. mieszkanie albo dom zostanie utworzony unikalny email składający się z nazwy ulicy i numerów mieszkania/domu oraz w dalszej części ze "standardowej końcówki" używanej przez miasto np. marsszalkowska1.2@um.gov.pl (adres to Marszałkowska 1 mieszkania 2). W ten sposób adres email zostanie przypisany do lokalu a nie właścicieli i na ten adres można będzie wysyłać całą korespondencję urzędową jego dotyczącą, w tym kwestie podatków od nieruchomości, sprawy dot. meldunku, a także rachunki z tyt. jego użytkowania (prąd, gaz, śmieci, woda itp.). Każdy właściciel będzie miał obowiązek korzystać z tego adresu email czy też zostanie powiadomiony o nim. W przypadku braku chęci/możliwości korzystania z emaila dana osoba będzie musiała złożyć stosowne oświadczenie w urzędzie. Jeśli by się udało coś takiego wprowadzić, to po pierwsze myślę że będą znaczne oszczędności kosztowe dla urzędów (papier, wydruk, czas pracy) a na pewno istotne oszczędności czasowe dla mieszkańców. Pozdrawiam, T.R.

Aby dodać komentarz musisz sie zalogować

Brygida Zawadzka 10 grudzień 2015 http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,54420,19315157,hydrofornie-wroca-do-lask-architekci-chca-je-ozywic.html

Aby dodać komentarz musisz sie zalogować

Brygida Zawadzka 10 grudzień 2015 Mozna na przykład zainwestować w odnowę hydroforni! Nieużywanych, zapomnianych miejsc z potencjałem, które mogą stać się przyjaznymi przestrzeniami dla mieszkańców! Zapraszam do przeczytania artykułu!

Aby dodać komentarz musisz sie zalogować

agata@a3teatr.pl 3 wrzesień 2015 więcej informacji co, gdzie się dzieje, nie tylko w sieci, ale też na plakaty. A przede wszystkim w miejscach, gdzie dana impreza właśnie się odbywa. Często jest tak, że przypadkowy widz zupełnie nie wie co się wokół niego dzieje. A szkoda. Ulotki nie załatwią sprawy, bo po doświadczeniach z blokowania wejść do metra przez "ulotkowiczów" ludzie mają uraz do tej formy.

Aby dodać komentarz musisz sie zalogować

Dzięki za Twój pomysł!

Twoja odpowiedź została przesłana do moderacji. Jeśli wszystko będzie ok zostanie ona opublikowana najpóźniej w przeciągu trzech dni roboczych.
Pamiętaj, aby odebrać nagrody powinieneś uzupełnić swój profil ;-)