Miasto stołeczne Warszawa ogłosiło zakończenie konkursu na operatora murali przy stacji metra Centrum, znanym jako „patelnia”. W wyniku przeglądu ofert, do dalszych negocjacji zaproszone zostało Good Looking Studio Sp. z o.o. Przez najbliższe 16 miesięcy firma będzie odpowiedzialna za artystyczne zagospodarowanie ścian, promocję street artu oraz budowanie wizerunku stolicy jako otwartego i inspirującego miasta.
Jedyną ofertą, która spełniła wszystkie formalne wymagania, była propozycja Good Looking Studio. Jurorzy oceniali koncepcję artystyczną oraz potencjał realizacji murali, a także ich liczbę. Zwycięzca konkursu zobowiązał się do stworzenia czterech murali, które będą eksponowane w centralnej części Warszawy.
Porozumienie z nowym operatorem obowiązywać będzie do marca 2026 roku. W tym czasie mieszkańcy i turyści będą mogli podziwiać nową formę sztuki miejskiej, która ma na celu nie tylko dekorację przestrzeni, ale również budowanie pozytywnego wizerunku Warszawy jako miejsca pełnego sztuki i kultury.
Źródło: Urząd Miasta Warszawa
Oceń: Nowy operator murali na „patelni” w Warszawie
Zobacz Także