• Transport

  • nagrody

  • 26

    pomysłów

  • 0

    dni do końca

Jak chciałbyś/chciałabyś zmienić swoją trasę do pracy, szkoły, z imprezy, aby była ona szybsza i przyjemniejsza?

Aby dodać pomysł musisz sie zalogować

NAGRODY

1 MIEJSCE I NAGRODA GŁÓWNA

Bilet 90-dniowy, normalny, imienny ważny w I strefie biletowej.

2 MIEJSCE

Bilet 90-dniowy, normalny, imienny ważny w I strefie biletowej.

3 MIEJSCE

Bilet 90-dniowy, normalny, imienny ważny w I strefie biletowej.

NOMINACJE X 10

Bilet 30-dniowy, normalny, imienny ważny w I strefie biletowej.

JURY

Maria Schicht

Zastępca Centrum Komunikacji Społecznej w Urzędzie m.st. Warszawy.

JACEK GRUNT-MEJER

Psycholog transportu, doktorant na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego, asystent w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania.

TOMASZ KURZĄTKOWSKI

New Business Director w MillionYou.

ŁUKASZ FILIPCZAK

Studiował Politykę społeczną na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW

PIOTR ROSÓŁ

Filozof społeczny, nauczyciel akademicki, zajmuje się etycznymi wymiarami postępu technologicznego.

POMYSŁY

Honorata Charlie 24 luty 2015 Fajnie, gdyby pojawiło się więcej linii metra - wtedy z pewnością byłoby i szybciej, i przyjemniej

Aby dodać komentarz musisz sie zalogować

magda.gac@op.pl 1 luty 2015 Wzdłuż ulicy Grochowskiej i Waszyngtona brakuje ścieżki rowerowej. W szczególności odcinek Rondo WIatraczna - Rondo De Gaulle'a jest niebezpieczny dla rowerzystów, którzy nie chcąc łamać przepisów poruszają się jezdnią. Na Wiatracznej prawy pas po stronie prawej graniczy z szynami tramwajowymi, natomiast na dalszym odcinku jest ograniczony bus pasem.

Aby dodać komentarz musisz sie zalogować

Mariuszjończyk 28 styczeń 2015 Potrzebna jest ścieżka rowerowa na odcinku od skrzyżowania ul. Pierwszego Praskiego Pułku z Traktem Brzeskim do skrzyżowania Bronisława Czecha z ul. Michała Kajki jest wyjątkowo niebezpieczny dla rowerzystów, ponieważ na długiej prostej samochody rozpędząją się do naprawdę dużych prędkości. Przydałaby się tam zabezpieczona ścieżka rowerowa, która łączyła by się z tymi prowadzącymi do Wesła Marsa, co ułatwiłoby komunikacją rowerową z dzielnicy Wesołej do reszty Warszawy.

Aby dodać komentarz musisz sie zalogować

Gallus Anonymus 22 styczeń 2015 Mieszkam w Jabłonnej, komunikacja z Warszawą jest na ogół dobra, lecz brakuje kilku drobnych elementów które by sprawiły doskonałość. Chcąc się dostać do Centrum lub na Pragę moja droga wygląda tak: 741 do Poetów - 511, 723, 731 do urząd Gminy - 509 na Pragę, 518 na Centralny. Połączenie z Metrem - tu jest łatwiej 741 do Poetów - 511 metro. tyle że teraz 511 jeździ na trasie zmienionej, a myślę że powinna pozostać jako stała. busy 101 jadące z metra Młociny powinny zahaczać o Ratusz O ile łatwiej by było gdyby busy 741, 101 zatrzymywały się przy Ratuszu, byłaby to stacja przesiadkowa z różnych i w różne strony Warszawy i okolic

Aby dodać komentarz musisz sie zalogować

Dzięki za Twój pomysł!

Twoja odpowiedź została przesłana do moderacji. Jeśli wszystko będzie ok zostanie ona opublikowana najpóźniej w przeciągu trzech dni roboczych.
Pamiętaj, aby odebrać nagrody powinieneś uzupełnić swój profil ;-)